sobota, 24 kwietnia 2010

"Nie uda nam się jeszcze tym razem powrót do Polski"



Znów w mgle domysłów dziś się poruszam,
bo już wszak nie wiem, czy żyję w buszu?
Czy na lodowcu, w Sahary piaskach,
gdzieś na księżycu, czy w tundry laskach?

Czy po wyborach Polskę nam zwrócisz,
gdy, Jarosławie, wszystkich już skłócisz?
Chcesz ją odzyskać z "reżimu" Tuska
i w swojej pysze wielkiej się pluskać?

Ty siedzisz pewnie w piekle po uszy.
Wam się nie uda. Ja zaś nie muszę
już znikąd wracać. Tutaj zostanę.
Tu moja przestrzeń, historia, pamięć.

Lecz ku przestrodze
dziś mówię wam:
Czwarta eRPe
stoi u bram!

2 komentarze:

  1. Ani tym razem,ani nastepnym
    -nigdy się wam nie uda !
    "Czwartej" namiastka już za nami,
    a powrót-czysta złuda ..
    Za zamordyzmem nikt nie tęskni,
    ani za podsłuchami,
    za pychą tych ,co z wyżej półki
    -to wszystko już za nami !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam skromna jestem. Mnie wystarczy III RP.
    IV- nigdy w życiu więcej.

    OdpowiedzUsuń