piątek, 23 kwietnia 2010

Podpory



Ludzie ślą listy i apelują.
Doń wiersze piszą. Proszą. Mejlują.
Piszą związkowcy i naukowcy.
Piszą kucharki. Samorządowcy.

Już pełne listów segregatory.
Nawet w piwnicach opasłe wory.
Na górnej półce listów też sporo.
Bo chcą być ludzie jemu podporo.

Dźwigaj z chaosu
I prowadź nas!
Tak brzmią te listy.
Listy od mas.

Wszystkie te listy prezes obejrzy.
I każdy liścik dokładnie przejrzy.
I się wypowie. Będziem wiedzieli.
Powie swe zdanie. Gdzieś po niedzieli.

9 komentarzy:

  1. Ludzie listy piszą
    zwykłe,polecone,
    piszą,że kochają
    i nadzieję mają...

    Czy prezes nie widzi?
    Czy on się nie wstydzi
    takiej propagandy
    godnej miana ,,grandy"?

    Mówię Ci prezesie:
    wszem już echo niesie-
    próżne trudy Twe
    my mówimy-NIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. NO!Cokolwiek wyszło alem spokojniejszy:)Dzięki Stanisławie:)Moja lady to jest dama od kompa a ja ,biedny humanista ,,żeruję " na jej sprzęcie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest taki zespół The Crunch z Radomia - moi serdeczni przyjaciele:)Jeśli uda Ci się Staszku znaleźć w necie ich utwór ,,Ojczyzna" to będzie to moja dedykacja dla Ciebie i wszystkich gości Twego BLOGA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nekropijaru scenariusz taki.
    Będą więc listy, będą i haki.
    Będą też płacze, pienia błagalne,
    bicie pokłonów, hymny pochwalne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na nic to wszystko
    -mój drogi panie,
    bo na wyborach
    dostaniesz...lanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ..i bałwochwalcze skłony do przodu
    ogłupiałego przez kler narodu...
    Ja wierzę,wierzę mój Panie Boże,
    że naród Twój, ten- przecież- niegłupi
    tej podłej sztuczki nigdy nie kupi.
    I ku pamięci Lecha osoby
    oszczędzi Polakom xero osoby.

    OdpowiedzUsuń