sobota, 6 marca 2010

Idem



Mordy wy moje. Nic nie poradzę.
Jużem gotowy. Idę po władzę.
Będę naprawiał. Będę planował.
Stanę na czele. Będę szefował.

Szczęśliwa będzie każda rodzina.
Mówię poważnie. To nie jest kpina.
Bo ja mam wizję. I wiem, co robić.
Wszystkim Polakom dam ja zarobić.

I manna z nieba często poleci.
Słońce nad nami w nocy zaświeci.
Każdy ode mnie milion dostanie.
Dostaną dzieci, dostaną panie.

I będą płoty z suchej kiełbasy.
No, a na wierzbach to ananasy.
Będzie uczciwie i sprawiedliwie.
No, i każdemu ja dam po piwie.

Po skrzynce piwa. Dam nawet beczki.
Kiedy zdobędę znowu stołeczki.
Stołeczki, stołki, jakieś szuflady.
Bo ja mam głowę nie od parady!

Nie jestem dziecko. Mam swoje lata.
I pewnie wiecie, że mam też brata.
I razem z bratem wszystko wam damy.
Bo my was, ludzie, szczerze kochamy!

10 komentarzy:

  1. Motto: "PiS, to stara, zdezelowana dubeltówka z dwoma lufami" - słowa Bronisława Komorowskiego na dzisiejszym kongresie młodzieżówki PO.

    Dubeltówka wystrzeliła
    z tych swoich dwóch luf,
    lecz zdezelowana była,
    więc już szkoda słów.

    Strzelaj sobie dubeltówko,
    cel twój dobrze znam,
    na złom pójdziesz już niechybnie,
    twoje miejsce tam.

    Panu Bogu w okno strzelasz,
    rzęzisz, robisz huk,
    Więc już zakończ. Wstydu oszczędź.
    Proch spadnie na bruk.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten wiersz jest naprawde udany:

    1.slonce nad nami w nocy zaswieci
    2.no a na wierzbach to ananasy

    naprawde udane i - dostajesz odemnie 'celujaco'

    PS. (jesli moge)- bo juz nie wiem jak pisac - napisze tak: (nie wiem czy puscisz) - stoj na nogach lecz z glowa w chmurach - lecz nie zapominaj o nogach.

    PS. bis. jesli bys krotko napisal - dlaczego tak przeciw kaczorom, skad to sie wzielo, etc?
    Z Twych wpisow wnioskuje zes wierzacy (wlasciwie nic do rzeczy) - ale Kaczory tez wierzacy - to dlaczego sie klocicie.

    Pozdrawiam i licze na szczera odpowiedz - musze jednak jako anonim

    OdpowiedzUsuń
  3. siedze bezsilny przy komputerze,
    Stasiu mnie pusci, swiecie w to wierze.
    No bo dlaczego mialby blokowac,
    nie swoje rymy jako swe chowac

    OdpowiedzUsuń
  4. powiedz tak szczerze - jaka wladza by ci odpowiadala - PiS nie, SLD nie, PSL, chcieli mnie nozami zabic, kto jeszcze? oprocz paru pomniejszych partii pozostaje PO - myslisz przyjacielu , ze pod ich rzadami znajdziesz zatrudnienie. I tu wracamy do tematu - Ty podobno jestes nauczycielem, nauczyciel powinien miec poglady zrownowazone, Ty masz jednorodne, chcesz tak nauczac (wychowywac) mlode pokolenie - wstydz sie.
    wiem, ze nie puscisz , ale wiem ze czytasz , moze dotrze do Ciebie to przeslanie.
    NAPISZE TAK. POLSKA NIE POTRZEBUJE IDIOTOW; POLSKA POTRZEBUJE LUDZI MYSLACYCH nie tylko o sobie

    OdpowiedzUsuń
  5. czy mozna Wam przyslac jakas mp3-ojke? - czy jest taka mozliwosc?

    OdpowiedzUsuń
  6. do 'ten sam'
    to naprawde dobre - masz celujacy i powtorze:
    POLSKA POTRZEBUJE LUDZI MYSLACYCH NIE TYLKO O OSOBIE. IDIOTOM I NIEROBOM MOWIE NIE.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy też6 marca 2010 21:41

    A widzisz- wpuszczasz tylko dobrze o sobie - krytyki nie uznajesz-jak stalin - rozpuszcze to po innych blogach.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten sam pisze do tez anonim6 marca 2010 21:56

    popieram, myslacych (o)SOBIE - a nieroby niech sie bujaja - do Grecji !!! for example

    OdpowiedzUsuń
  9. nie musze, nie musze, nie musze, nie musze, nie musze, nie musze, nie musze, nie musze, nie musze, nie musze, nie musze, nie musze, nie musze, nie musze, nie musze, nie musze - ale mogiem

    OdpowiedzUsuń
  10. rosjanin sie nie przejmuje, czechowi to lata, niemiec ma to w dupie - a ja sie wstydze, ze do takiego nnarodu naleze !!!

    OdpowiedzUsuń