poniedziałek, 31 maja 2010

To jest dopiero pajac!



Żaden błazen by tego nie wymyślił!

5 komentarzy:

  1. Do dyskusji potrzeba przynajmniej dwóch osób:)))))Zdolna bestia ten prezes tylko nie wiem czy jego interlokutorzy będą wiedzieli,że on z nimi rozmawia?:))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno temu za Cara
    ruskie chcieli z gówna zrobić czekoladę!
    Twardość uzyskali, kolor uzyskali,
    lecz smaku ni hu hu hu!!!
    To samo jest z Jarusiem, choćby nie wiem jak sie umalował jak przebrał i nie wiem jakie androny wypowiadał nic z tego nie będzie!!
    Bo kto się ciulem urodził,
    to kanarkiem nie zdechnie!!!
    Szuja zawsze będzie szują!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już nie wiem czy on pijany, czy tylko głupi - zastanawia jednak fakt - 30% też znajduje się na haju i mu święcie wierzy - bez względu na popierana opcję, na sympatie polityczne - każdy ma prawo do własnego postrzegania rzeczywistości - jednak grono zwolenników prezesa jest mi najbardziej obce - pozdrawiam serdecznie (izk)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głupi nie jest na pewno.
    I nigdy tak o nim nie pisałem.
    Ale pisałem o tym, że są ludzie, którzy wierzą, że Ziemia jest płaska.
    I nic na to nie można poradzić.
    Też pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczwany lis z prezesa -to pewne.Przecież całe życie nic innego nie robił tylko bawił się w politykę wykorzystując przy tym hasła populistyczne, tak łatwo przyswajane przez pewne grupy osób...
    Mnie się on kojarzy nieodparcie z postacią J.E Hoovera,zakompleksionego obsesjonata,niszczącego bez pardonu przeciwników politycznych,komunistów ale nade wszystko gejów!- wszelkimi metodami.
    Co ciekawe,po latach odkryto, iż miał powody osobiste :jako gej i Afroamerykanin!!!-odsuwał od siebie podejrzenia -zupełnie niepotrzebnie bo nikt wtedy go nie podejrzewał :))))
    Nadinterpretacja prawości i sprawiedliwości zawsze była dla mnie mocno podejrzana.

    OdpowiedzUsuń