niedziela, 30 maja 2010

Kraj lat dziecinnych



Typy rowerów.
II połowa XX wieku.

6 komentarzy:

  1. Jasiek juhas30 maja 2010 11:23

    :)O ho,ho! Ty to byłeś fest kolarz! To pewnie
    jeździłeś w Wyścigach Pokoju? Pozdrawiam
    niedzielnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolarz, piłkarz, hulajnogarz i kararz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasiek juhas30 maja 2010 11:47

    A kararz, to kto? To ktoś od karania,
    czy odbierania kar?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kara w tym znaczeniu to pojazd.
    Składał się z 3 desek, 2 listew drewnianych i 4 łożysk.
    Dawniejszy odpowiednik dzisiejszej deskorolki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasiek juhas30 maja 2010 12:13

    Teraz jestem w domu.Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałem liczyłem sądziłem Stanisławie że Cię zobaczę dziś u boku swego ulubieńca Jarusia z kotką boś to on nawiedził Twe rejony nie opodal a tu sie przeliczyłem. Było mu właśnie zmajstrować taką karę by se poleciał w siną dal byśmy go więcej na oczy nie widzieli!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń