piątek, 21 maja 2010

Moderatorzy-debile z FSK

Barwny mój kraju! Kraju swobody!
Gdzie co dzień wszędzie tyle urody.
Gdzie drzewa śliczne, gdzie rzeki, góry,
Gdzie ponad nami wolności chmury.

Jedyne takie tu słońca wschody.
I tylko tutaj takie ogrody,
Że malwy rosną i pomidory,
I słoneczniki, i kalafiory.

Gmachy strzeliste i kamienice.
Nowe chodniki, nowe ulice.
I place zabaw, szkoły i pola,
I zaorana pod lasem rola.

Śmieją się dzieci. Na ławkach ludzie.
Bawi się piłką gdzieś pies przy budzie.
Młodzi za ręce tu się trzymają.
Wierzą i marzą. Nadzieję mają.

Tobie się spokój i cześć należy!
Od gór wysokich aż do wybrzeży.
Cześć od Loary po Wołgi brzegi.
Od piasków suchych aż hen po śniegi.

Na Bronisława więc zagłosuję.
Bo jemu wierzę. Mnie przekonuje.
Polska normalna. Polska dla ludzi.
Która szacunek na świecie budzi.

11 komentarzy:

  1. Kilka razy próbowałem wstawić ten tekst.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka swoboda na FSK i FP....Za to niejaki Marcin NN wstawia swoje idiotyzmy w astronomicznych ilościach...Moderatorzy swobodnie ograniczają wolność wypowiedzi,przepływ postów itd.Chamstwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem.
    Czytam FP i FSK.
    Dlatego nazwałem ich po imieniu.
    Bez pieszczot i owijania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to i tak bardzo oględne określenie - zasługują na więcej - ciekawe czy to chęć zmiany nastrojów, czy gra zamierzona na zdobycie wpływów??

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem.
    Ale blokowanie tego akurat tekstu to idiotyzm.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie pierwszy - nie ostatni - niestety - czekam na zmiany bo mojego nic nie wchodzi - nawet pytania o pogodę zadać nie mogę :(((

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze jedno pewna uwaga drobna - ~taka prawda - wymienia mnie wśród piszących - gdy ja na szlabanie od dni wielu stoję - czy to właśnie ci idioci piszą??? - czy to z zamiarem wojny na forum??? bo to jakoś tak bardzo dziwnie wygląda :(( - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałem i odpisałem.
    Udanego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc kiedyś mi przyszło do głowy,że moderatorzy podpuszczają ludzi przeciw sobie - byłoby to poniżej pasa.Jeśli to się mieści w polityce stacji to ,,pogratulować" pomysłu....
    Za to chyba udało się skutecznie zniechęcić tego drania k!orfu do pisania na FP:)))- co do niego mam poważne podejrzenia o konszachty z moderacją :(
    Powyższy wiersz jest chyba podejrzany o ukryte ,,złe intencje" -skoro nie puszczają - ale to by świadczyło,że podejrzliwość onych przekroczyła już granice logiki:)))
    Moderacja zeszła na dno.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam!

    W imieniu Marszałka Bronisława Komorowskiego bardzo dziękuję za niezwykle miłą wiadomość.

    Pozdrawiam serdecznie

    Maciej Krupa
    Zespół ds. kampanii Bronisława Komorowskiego wśród Polonii

    Właśnie dostałem.
    Miłe.

    OdpowiedzUsuń