sobota, 29 maja 2010

Na wybory!

12 komentarzy:

  1. Bronek idzie górom
    a Jarek dolinom...
    Heeej,lepiej byłoby dla Jarka
    co by jom ominoł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bronek idzie górom!
    Jarek idzie dołem...:
    heeeeeej,powiedzta ludziska,
    skąd to ja sie wzionem????:)))))))

    My nie wiemy s'kondześ
    Jarecku niezguło......
    heeeeeej,zal nam Ciebie straśnie,
    cobys sie nie tułoł....
    (po psegranej w wyborach,hejjjjjjjjjjjj!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasiek juhas29 maja 2010 13:21

    Słuchejze uwaznie bajtla
    W tych krótkich majtkach
    Co ci prawicom pokazuje,
    Mały, a syćko wi i cuje,
    Ze PiS, to nic dobrygo
    Zaś Bronek, to co innygo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas leci.
    Za 3 tygodnie już cisza wyborcza będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz Jaśku drogi me nieudolne pienia:)
    Nie cierpię obłudników kaczych
    i to się już nie zmieni!
    Serdecznie pozdrawiam ulubieńca FSK:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasiek juhas29 maja 2010 15:30

    Odpozdrawiam Adasiu i nie gniewaj się za
    Adasia, bo mój synek woli jak mu godom:Adam:)
    Z tym ulubieńcem to grubo przesada.:)Zapraszam
    na FSK, będzie nas więcej.
    Miłego sobotniego popołudnia i wieczoru.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś w tym jest.
    Tylko o Jaśku napisałem 2 rymowanki - stacze i przyrządzanie kaczki.
    Udanego popołudnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasiek juhas29 maja 2010 16:10

    Staszku, czy dostałeś list?

    OdpowiedzUsuń
  9. Stasiu, milo mi Cie znow zobaczyc. Pozdrawiam milo

    OdpowiedzUsuń
  10. :)Jaśku ,mów mi Adam:)Ale babeczki ......rozumiesz:))))One uwielbiają zdrobnienia:)
    ***********************************************
    Stanisławie, rymki Twoje
    rano budzą oczy moje,
    szeroko je otwierają
    dobry dzień zapowiadają:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak już mam - taki ranny ptaszek:)

    OdpowiedzUsuń