czwartek, 10 grudnia 2009

Szczep

Nikt nam nie będzie rzeczy gniótł!
Ni płaszczy, ni kapeluszy!
Ni rękawiczek, ni szalików!
Ni polskiej naszej duszy!

Się zastawimy i zaprzemy!
Bo jak to robić dobrze wiemy!
I na jednego chłopa naszego
Trzeba dać będzie ośmiu obcego!

Będziemy krzyczeć, że nas biją
I sprawa się zakończy chryją!
Nie pozwolimy! I się nie damy!
Bo zarządzenia to w du... mamy!

Nikt nas nie będzie uczył porządku!
Bo swego mamy dosyć rozsądku!
I nas przeproszą! Za polską duszę!
Za nasze płaszcze i kapelusze!

9 komentarzy:

  1. Jeszcze po rękach będa całować,
    i nas przepraszać i się krygować,
    będą sie kłaniać, głosić peany,
    bo MY - to przecież NARÓD WYBRANY....

    OdpowiedzUsuń
  2. Na melodię "Krakowiaczek ci ja":

    Taki z Jaśka chojrak,
    jak babska spódnica,
    albo z koziej d..y
    ruska rakietnica!

    Wielki krzyk podnosisz,
    machasz kapelutkiem,
    z Nelly se poczynasz
    z mizerniutkim skutkiem!

    Nie płacz Jaśku, nie łkaj,
    próżne żale, smutki,
    i tak będziesz płacił
    za te kapelutki!

    Lecz do polityki
    już Jaśku nie wrócisz,
    kapelutki, fochy,
    do lamusa wrzucisz!

    Pozdrawiam i dobrego nastroju na cały dzionek :)
    ewa*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dobry nastrój już od 4,00.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ranny ptaszek z tego Stasia,
    już o czwartej wstaje,
    rymowanki zgrabne pisze,
    radość nam tu daje!
    ewa*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba on nie ranny praszek,
    tylko nocny marek ...
    albo może się Stachowi
    przestawia zegarek???

    OdpowiedzUsuń
  6. a kto??? JA! myślałam ,że wyczuwasz mnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyczuwam.
    Ale skoro nie mam pewności, to pytam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i proszę, rano wstałam -
    daleko jest świt,
    cichuteńku tu zajrzałam
    - ranny ptaszek śpi! :)
    ewa*

    OdpowiedzUsuń