środa, 30 grudnia 2009

Porównywanie



A bo jakaś akcja jest w "Poranku".

16 komentarzy:

  1. Ja nie miałabym odwagi... ale ten w bereciku-przesłodki ,no i ten w dolnym lewym !!!

    nieromantyczne przemijanie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie, ten pierwszy pod centralnym super :)
    ewa*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czymś takim to się dawno zajmowałem.
    Kiedy zapisałem się do "Naszej klasy".

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten w dolnym lewym to jest z pobytu w klasztorze.
    Pojechałem tam na tydzień, bo musiałem sprawdzić, jak to tam jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszukiwanie sensu... też to znam :)
    ewa*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam!
    Jakie poszukiwanie?
    W czasie ferii parafia organizowała za darmo wyjazd do klasztoru.
    To się z kolegą zapisałem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No widzisz Ewa? A ty doszukujesz się jakiegoś uduchowienia! Życie jest prozaiczne...

    Ja pozostanę przy swoim wyborze,bo właśnie romantyczne....

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie "tapeta" i makijaże
    -bo jak się człowiek ludziom pokaże???
    Tak na "golasa" i z gołym okiem,
    to patrzą nawet bliscy mi "bokiem"
    i każdy pyta,czy coś się stało???
    czym ja nie chora,albo snu mało???

    "nieromantycznie"

    OdpowiedzUsuń
  9. Romantyczką jestem i z tego się nie wyleczę :)
    Klasztory, dzieci-kwiaty, wiersze, ogrody, księżyce, mgły, zjawy... i tak dalej...

    "Ten nie zna życia, kto nie służył w marynarce"!
    :)))
    ewa*

    OdpowiedzUsuń
  10. To tak jak ja.
    Ale ja mam jeszcze tę druga stronę.
    Jak w piosence Sikorowskiego.

    OdpowiedzUsuń
  11. "Bo tę druga stronę mam tylko dla siebie"
    Pewnie tak mają urodzeni w październiku, coś o tym wiem :)
    ewa*

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja fuj-bliźniaczka!!! Zodiakalna oczywiście..

    "no i jak tu być romantyczką???"

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak wynika z porównywania
    Włoski mieliśmy od zarania.
    Lecz mając czas na względzie
    Łysinka do końca z nami będzie.
    Ewntualnie flancowanie - może,
    Na porost fryzury nam pomoże.:)

    Pozdrawiam Kolegę w niedoli:)
    Jasiek juhas

    OdpowiedzUsuń
  14. Cholewka jasna! Znowu literówka
    Miało być ewentualnie. Przepraszam!
    Jasiek j.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak Wam dziś powiem, mili panowie,
    że zmarszczka jakaś, "braki" na głowie,
    niechaj nie martwią tak bardzo Was -
    każdą, każdego dogoni czas.
    Po co smuteczki gdzieś w sobie mościć,
    wszak życie niesie mnóstwo radości,
    uśmiechów, uciech - i w każdym wieku,
    można zobaczyć piękno w człowieku!
    Bo najważniejsze - co w sercu gra.
    I młoda dusza. I w oczach blask.

    Pozdrawiam cieplutko, wieczornie :)
    ewa*

    OdpowiedzUsuń