piątek, 19 lutego 2010

Nelly



Nelly w "Poranku". I znów czaruje.
Ona powala. Paraliżuje.
Te cudne słowa. Urocze miny.
Piszę poważnie. To żadne kpiny.

Nelly jest cudna. Jej obraz boski.
Super kobieta. Specjalnej troski.
Włosy obcięła. Ma wizerunek.
W domu robota. W domu frasunek.

O Lechu, Jarku - mądrzy faceci.
A reszta chłopów? Jakoś obleci!
A w domu Nelly to jest w mniejszości.
Choć jedno ciało. Lecz się nie złości.

Janek też mądry. Jak obaj bracia.
I w swej mądrości aż się zatraca.
I nie jej piwo. Więc pić nie będzie.
Taka jest Nelly! Zawsze i wszędzie!

Nelly laurkę też ułożyła
I w niej prezesa fest pochwaliła.
Oj, ta dana, oj, ta dana!
Ależ Nelly jest kochana!

3 komentarze:

  1. Nelly posiada same zalety,
    zasiada w sejmie, śpiewa "kuplety"
    na cześć bliźniaków - Jarka i Lecha
    w domu dla Janka jest z niej pociecha.
    Ma kapelusze, stroje, koronki,
    skarpetki białe, bluzki w biedronki...
    język kwiecisty, cudo na głowie...
    niechaj mi tutaj nikt nie wypowie,
    że Nelly bzdury jakoweś gada,
    bo inna przy niej - to wszak wysiada!
    Lecz ja mam prośbę do pani owej,
    by nie męczyła nas swymi słowy,
    bo jak tak chwilkę Nelly posłucham,
    grozi mi po tym silny ból brzucha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Wam :-))) Jako że pracująca jestem "występ" Nelly mnie ominął, a wiem i to bez bólu brzucha :-)))
    anulka

    OdpowiedzUsuń
  3. jako ze pracujacy jestem, a wiem to z bolem brzucha, wszystko mnie omija - teraz musze dwukropek, nawias, myslnik - tylko bym nie pomylil, bo to wazne, pomyle kolejnosc i swiat sie obrazi, albo wymysle nowego emotikonka.

    Sama nie trzytalam wskazowek juhasa nie wiem wiec jak anonimowo anulkowo sie podpisac

    OdpowiedzUsuń