wtorek, 26 stycznia 2010

Z archiwum

I jeszcze kluby pana Michała,
Co czyta info. Bo też się stara.
No i koniecznie klub dla Krzysztofa,
Bo bardzo miły i żonę kocha.
Klub dla Beaty i Katarzyny,
Bo obie panie - super dziewczyny.
Trzeba założyć klub pani Marty.
Klub taki super. To żadne żarty.
I dla Agnieszki trzeba klub stworzyć,
Ale do niego trza się przyłożyć.
Chyba już wszystkich tu wymieniłem,
Ale przepraszam, gdy opuściłem
Kogoś miłego, kogoś fajnego.
I zapamiętaj, drogi kolego,
Że nie da ci ojciec, nie da ci matka,
Nie da ci tego nawet sąsiadka,
Nie da Adela i nie da Franek,
Tego, co da ci z "Porankiem" ranek!

4 komentarze:

  1. Piszcie na ten temat,bo widzę,że mnie dużo omija-nie oglądam "poranka",bo go nie mam :(

    "nieromantyczna"

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to ja pisałem rok temu na forum Poranka.
    Dziś już tak nie piszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. To dla "czasowych" - z "Porankiem" ranek,
    mnie to niestety rzadko jest dane.
    Inne zajęcia, problemy wokół,
    no a "Poranek" - czasem, z doskoku.
    Nie mam idoli więc "porankowych"
    i nie zaprzątam sobie tym głowy,
    bo informacji ja oczekuję
    i jak rozrywki ich nie traktuję.
    Choć z przyjemnością zobaczę Maję,
    która poranny uśmiech nam daje,
    kiedy pogodę tu zapowiada,
    a przy niej stoi Jakub Porada.
    Jakub wprowadza klimaty miłe,
    spokój i ciepło, oddechu chwilę.
    Mają swe wady, mają zalety,
    tylko nie znoszę, trudno, niestety -
    kiedy pan Kuźniar bełkot swój prawi,
    i myśli przy tym, że wszystkich bawi.
    :)
    ewa*



    W pracy internet włączę więc szybko,
    mam informacje, pogodę, portal,
    i rózne fora, i blogi miłe

    OdpowiedzUsuń
  4. ... no i rozrywki też odrobinę.

    to się nie wykasowało, ale jak już weszło, to trudno :)))
    ewa*

    OdpowiedzUsuń