poniedziałek, 18 stycznia 2010

Poseł

Jaki Kurski jest mitoman,
To wykazał Giertych. Roman.

5 komentarzy:

  1. Mamy lenia największego
    Jacka bulteriera Qrskiego
    Prócz niedzieli i soboty
    Ma poniedziałek bez roboty.
    W poniedziałek, urwał nać,
    Nie może o czasie wstać.
    Szewski poniedziałek sobie robi
    I do sądu z Faktem się sposobi.

    My też mieliśmy dziś szewski poniedziałek:)
    Pozdrawiam wieczorowo:)
    Jasiek juhas

    OdpowiedzUsuń
  2. Giertych Roman - lis przechera,
    wypunktował bulteriera,
    co jest kłamczuch nad kłamczuchy,
    lepszy niż same komuchy.
    Romek zaś wykazał w sejmie,
    że ten Kurski plecie brednie,
    gdy wypalił, jak z dwururki,
    becikowe i mundurki,
    jako PIS-u wielka chluba,
    no i jego też zasługa.
    Giertych dowiódł - wiecie sami-
    Kurski nie głosował na nie!
    Tak więc kłamcą jest i leniem,
    i na próżno biadolenie,
    że on wielce spracowany-
    - tak tłumaczą się bałwany,
    co im się nie chce pracować,
    lecz kasiorę inkasować!

    Wcale nie miałam szewskiego poniedziałku, zasuwałam jak mrówka!
    :)
    ewa*

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.youtube.com/watch?v=TQWsQVUhYc4

    OdpowiedzUsuń
  4. Stachu, numer za wszystkie pieniądze!
    wrzucam ja ci do kompa ten adresik, a tu wyskakuje mi komunikat:
    "Strona została zablokowana ponieważ zawiera treści, które łamią politykę ... "(tu nazwa mojej instytucji, nb.państwowej).
    Wszędzie ta Mysia! Obejrzę w domu.
    :)))
    ewa*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem używam tego sformułowania - Gdybym był Kmicicem, to kazałbym wyborcom Kurskiego wzajemnie się powywieszać.
    O Richardzie Czarneckim też tak pisałem.

    OdpowiedzUsuń