środa, 13 stycznia 2010

Kuźniar

Znowu rozpala emocje na forum.
Moja przygoda z "Porankiem" zaczęła się jakieś 3 lata temu.
Wtedy jeszcze wśród prowadzących była Anita Werner.
Zacząłem oglądać. Zacząłem pisać maile.
Może też dlatego, że cały czas były czytane maile jakiegoś Ahmeda.
A co to? Polaka nie stać?
Oglądałem każdy od początku do końca.
Jest mało prawdopodobne, aby ktoś powtórzył to, co ja zrobiłem.
Mnóstwo moich prywatnych zdjęć pokazano na antenie.
Ale nie tylko. Były też krzesła, taborety, filiżanki. Nawet rury. Kiedy robiłem remont w mieszkaniu:)
Podrzucałem tematy do programu. Najpierw mówiono, kto zwrócił uwagę na temat. Później tematy wykorzystywano, ale już bez informacji o autorze maila.
Mam ogromną korespondencję.
Zacząłem dostrzegać zmiany. Pisałem o tym. Ale wtedy dostałem maile, że obrażam redakcję i redaktora. Zawsze biorę pod uwagę, że mogę się mylić.
Z biegiem czasu okazało się, że się nie myliłem.
Dziś jest, jak jest.
Wystarczy poczytać różne fora.

5 komentarzy:

  1. Witaj Stanisławie!
    Z tego, co piszesz wynika, że dziennikarz postąpił niezgodnie z etyką dziennikarską i może powinieneś żądać odszkodowania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam możliwości oglądać Poranka w dni robocze, czasem tylko przez pierwsze 15-20 min.; w zimie wcale, bo droga do pracy "wydłuża się" z wiadomych powodów. Częściej mi się to zdarza w weekend, ale nigdy "od deski do deski".
    Kuźniar nie podobał mi się od początku, nie lubię jego błazeńskich, prymitywnych żartów, silenia się na oryginalność, żenującego poziomu rozmów z gośćmi Poranka. Wyłażą bardzo czytelnie jego kompleksy. Taki z niego redaktor, jak z koziej d... rakietnica.
    Teraz wiem, że do tego jeszcze potrafi kraść cudze pomysły. To poniżej wszelkich standardów.
    Jak wiesz, klasę się ma, albo jej się nie ma.
    W tym wypadku tylko Ty ją wykazałeś.
    Dziwię się tylko redakcji TVN.
    A w zasadzie to już się nie dziwię.
    Staszku, "róbmy swoje" i "lubmy się trochę" :)
    Klasyk Młynarski jest zawsze na topie.
    :)
    ewa*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez przesady:)
    Nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz ktoś korzysta z moich pomysłów.
    Już się do tego przyzwyczaiłem.
    Drobiazg:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stasiu, u nas nie ma dziennikarzy. Zaśpiewaj " dziś prawdziwych.....już brak" Pozdrawiam i W nowym roku, życzę "płodnosci". hi hi hi Hebryk

    OdpowiedzUsuń