sobota, 7 listopada 2009

Grypa

Ptasia grypa. Świńska grypa.
Kto się boi - ten niech zmyka.
Ja nie boję się niczego.
Mam zapasy, mój kolego.

Mam herbatkę. Mam cebulę.
Miłe "małpki" tulę czule.
Trochę miodu także mam.
Więc kto zechce - to mu dam.

Mam też chrzan i pomidory.
No więc ja nie będę chory.
Mam owoce i warzywa.
No więc grypę ja wykiwam.

Mam też czosnek. Lipy kwiaty.
Więc nie wpadnę w tarapaty.
Mam też cytryn stosy całe.
Mam skarpetki. Duże, małe.

Mam też ciepłe rękawiczki.
I futrzane mam trzewiczki.
Myję rączki. Buzię myję.
Myję uszka, myję szyję.

Mam czapeczkę, aspirynę.
No i uśmiechniętą minę.
Rymy piszę. Kawę piję.
I spokojnie sobie żyję.

10 komentarzy:

  1. Ale sprawa szczęśliwie nam się rypie
    Nie będzie szczepionek przeciw grypie.
    I jak piszesz najlepsze są domowe sposoby
    By ustrzec się tej zaraźliwej choroby.

    Zdrówka życzę Tobie i Gościom.:):)
    Jasiek juhas - prawie ziom.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I pigwowej naleweczki
    łyknij też do poduszeczki.
    A kto Staszka wiersze czyta
    zdrowym będzie - no i kwita!

    Miłego wieczoru! :)
    ewa*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miłego wieczoru.
    Artykuł przeczytałem.
    Ale mi się obrazy ukazały...

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz zdradzić jakie?
    ewa*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałem artykuł Karnowskiego i Zaremby.
    Jutro tekst wstawię.

    OdpowiedzUsuń
  6. We wczorajszej GW jest artykuł W. Mazowieckiego "Po wielkiej wrzawie". Świetne studium zachowań dziennikarskich w pogoni za newsem. Polecam :)
    ewa*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałem.
    Znam różne schematy.
    Ten też. Został wypełniony bardzo konkretną treścią, z którą się zgadzam.
    Od 3 lat oglądam każdy "Poranek". Kiedy zauważyłem pierwsze symptomy, napisałem o tym. Wywołałem święte oburzenie prowadzącego. Że obrażam tvn24 i jego osobiście.
    Jak jest dziś, chyba każdy widzi.
    Nie rzucam słów na wiatr.
    Zachowałem różne maile.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, niestety też to widzę; przypomina mi to czsem wyścig hien do padliny. Gdzieś uciekła cała etyka dziennikarska; albo ja jestem zbyt starej daty i się czepiam... Moje krytyczne komentarze są w większości wywalane do kosza. Nie przechodzi ok. 90% postów. Szczególnie teraz, gdy widoczny jest wyraźny zwrot TVN w kierunku PiS. Coś tam przechodzi, ale po stokrotnych moich przeróbkach, jak chociażby wczorajsza odpowiedź pretorianinowi. Jestem zniechęcona.
    A dzisiejszy Twój wierszyk trafny i jak zwykle dowcipny :) Dodaję go do ulubionych. Pozdrawiam - udanej niedzieli! :)
    ewa*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pomysły.
    Mogę moje maile do "Poranka" tu wstawiać.
    Uprzedzę Kuźniara i kto wie, czy tak nie zrobię.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł przedni! :)
    ewa*

    OdpowiedzUsuń