piątek, 9 października 2009

Jak to sie wszystko zaczęło?

W listopadzie zeszłego roku.
Zacząłem zaglądać na różne fora - onet i tvn24.
Też postanowiłem jakieś swoje uwagi wpisywać.
Ale takie wpisywanie bardzo szybko mi się znudziło.
Wydawało mi się jakieś prostackie - zdania oznajmujące albo pytające.
Postanowiłem sobie rzecz utrudnić i komentarz do aktualnych wydarzeń wpisywać w formie rymowanej.
Same się zaczęły rymowanki układać. Pisałem, wstawiałem i zapominałem. I tak mi uciekło kilkadziesiąt tekstów:(
Pierwszy, od którego zacząłem archiwizować swoje teksty, pochodzi z końca listopada.

Mój PiS-owcu! Mój kochany!
Dziś Dzień Życzliwości mamy.
Więc wyhamuj i wyluzuj.
Przyda się też ciut uśmiechu.
Bo na czele naszej Polski
Stoi twój pryncypał - Lechu!
Więc się nie bój już niczego.
Nie kryj się po zakamarkach.
Tylko wpatrz się z uwielbieniem
W twarz uroczą Lechujarka.

1 komentarz:

  1. mialem racje sadzac, ze Twoj styl znajduje na wielu innych stronach mediow internetowych

    OdpowiedzUsuń