niedziela, 24 października 2010

Słowo na niedzielę

A na drzewach, zamiast liści,
Wisieć będą komuniści!
Dziś się sytuacja zmienia,
Inny dzisiaj punkt widzenia.

Są tu tacy, co mieszają,
Co nam w szprychy kij wkładają,
Co nas jadem zalewają,
Bo prócz niego nic nie mają.

Oni zawsze będą mieszać.
Więc dziś onych trzeba wieszać.
Bo mieszają w całym kraju.
W kwietniu, w lipcu, w styczniu, w maju.

Jątrzą, plują, krzyki wznoszą
I o karę srogą proszą.
Nienawiścią przy tym zieją,
Choć pobożne pieśni pieją.

Oni mieszać będą wszędzie.
W sejmie, w szkole i w urzędzie,
Na podwórku i w kościele,
I we wtorki, i w niedziele.

Będą mieszać, rzucać kłody.
O tym, to wie nawet młody
Obywatel kraju tego.
Wiem, co piszę, mój kolego.

Będą jątrzyć, będą mieszać
I przed światem nas ośmieszać.
Trzeba z nimi szybko skończyć,
Bo nam Polskę chcą wykończyć!

13 komentarzy:

  1. Choć mam brata socjologa
    to do wierszy jestem noga!
    Co do pieśni to się zgadzam,
    wcale Pan z tym nie przesadza!
    Ludzie w sercu Boga mają
    a wkoło się opluwają.
    Trzeba dążyć wciąż do zgody
    Czy to starszy, czy też młody.
    Naród polski się podniesie,
    tylko litości, Prezesie!
    Nie nawołuj już do wojny,
    świat wokół będzie spokojny.
    Z miłości pokój się rodzi,
    kochać ludzi nie zaszkodzi!
    Więc kochajmy się wzajemnie,
    a wszystkim będzie przyjemnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło przeczytać kolejny apel do prezesa.
    Udanego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto, Ty jesteś?
    - Jam Kaczorek.
    Skąd przybywasz?
    - Prosto z Tworek,
    Jaki znak Twój?
    - Jad spieniony.
    Czego, nie masz?
    - Konta, żony...
    O czym marzysz?
    - O korycie.
    No, a Polska?
    - Chyba, kpicie.
    A - co z Lechem?
    - Będzie, świętym.
    Pomnik?
    - Stawiam fundamenty.
    Coś o Tusku?
    - Nienawidzę!
    A, co z PO?
    - Nią się brzydzę.
    Zmowy, spiski?
    - Widzę wszędzie.
    Rydzyk?
    - On, papieżem będzie.
    Naród cały?
    - Wprost mnie kocha.
    Dziękuję.
    - Nooo,- czas na procha...

    /-/ Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  4. Polska się liczy,
    Czy, jest liczona.
    Czy,jest na mapie,
    Czy, może kona.

    A,który polak,
    Wreszcie jest lepszy.
    Czy, ten co soli,
    Czy, ten co pieprzy.

    Każdy z rodaków,
    Ma swoją rację.
    Czas, aby skończyć,
    Tą, licytację.

    Taki polityk,
    Co nie ma głowy.
    Niech swoją mądrość,
    Bierze od sowy.

    Albo, niech czyta,
    wręcz więcej bajek.
    W bajkach, ja madrość,
    wyłącznie "czaję".

    Pamiętam jeszcze,
    gazetkę " Misia "
    Nie, uwierzycie,
    Nawet do dzisiaj.

    "Świerszczyk",
    i "Płomyk", takie
    lektury.Nie, te,
    co - plecie się,
    w internecie...

    Chyba, pogoda,
    Niedzielna sprawia.
    Kto wiersz przeczyta,
    To, Go pozdrawiam...

    /-/ Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezesie Jarosławie i wy wice prezesi
    oraz wszyscy członkowie PiS-u
    poprzyjcie tragedię Smoleńskom
    czynem i umrzyjcie przed terminem
    W dowód wdzięczności naród wzniesie
    wam kopiec ku pamięci !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mozesz, glupku, napisac "BRAWO", idioto, zyczysz ludziom smierci???

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zrozumiałeś.
    Nie szkodzi. Twoja sprawa.
    Dawno już minęły czasy, kiedy kogoś oświecałem i przekonywałem do swoich racji.
    "A potem nikt z PiS się nie oburzał na brak reakcji Jarosława Kaczyńskiego, gdy tłum krzyczał: "Niech spadnie, niech tam zostanie" (słychać bardzo wyraźnie!), na wieść, że zepsuł się samolot, którym ze Smoleńska miała wracać pani prezydentowa i członkowie rodzin."

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi przykro, Ty nie rozumiesz -- "poprzyjcie tragedie Smolenska czynem i umrzyjcie przed terminem" - pod tym napisales Brawo:). Dlatego jestes skonczonym glupkiem oraz idiota, oswiecaj sobie kogo chcesz, przekonuj do.... niczym sie kolego nie roznisz od Jarka, ta sama mentalnosc i psychika

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja krzyczę BRAWO !!!!A idiotą, to ty jesteś - anonimie z godz.19.06 !!!!
    Pozdrawiam wszystkich...oprócz.
    MP

    OdpowiedzUsuń
  10. 19,59
    1. Lubię zwierzęta, ale szukam siekiery, kiedy widzę wściekłego psa. Najpierw jest wściekły pies, potem ja szukam siekiery.
    2. A od Ciebie różnię się tym, że nie jestem anonimowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. tak - roznimy sie. Mi pochuj taki blog, Twoj (zwaz na litere duza - oznacza szacunek) blog; chcesz komenkurwatarzy to pisze. Nie obrazaj czlowiekow co sie wpikurwasali. LECH

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdzie nie jest napisane, że chcę komentarzy.
    Nikt nikogo do czytania nie zmusza.
    Też użyłem dużej litery, choć w sumie to nie bardzo wiem, dlaczego to zrobiłem.
    Ten tekst puściłem, bo jest łagodniejszy niż poprzednie.
    Wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. koCHANI ! *))) ! jESTEŚCIE WSPANIALI !!! *))) zOLA

    OdpowiedzUsuń