niedziela, 10 października 2010

Guru

Stracił brata, stracił władzę
I jemu odbiło,
Ale ja tam serca nie mam
I dałbym mu w ryło.

I po pysku prałbym mocno,
Żeby puchło równo.
Takie właśnie mam tęsknoty,
Gdy widzę to gówno!

Ćwok paskudny, wsiowy gupek!
Tu się wszystkim zwierzę,
Że ja w żadne jego słowo
Od lat już nie wierzę!

Jemu prochy w żyłach płyną
Już od niemowlęcia,
A niektórzy mówią nawet,
Że już od poczęcia.

Bredzi, kręci, mota, zwodzi,
Debile mu wierzą
I po rękach go całują,
I swe zęby szczerzą!

Lecz debilów u nas sporo,
Gupka popierają,
Bo tak samo jak ich guru
Puste głowy mają!

4 komentarze:

  1. Nic dodać, nic ująć.Tą głupotą "objęty" jest chyba cały PiS . Ludzie o małych móżdżkach , bez wyobraźni. Jakiś czas po katastrofie smoleńskiej zaczęli się upominać o wyniki sekcji zwłok i o ekshumacje.Na różnych portalach, w delikatny sposób usiłowałam przemycić sugestie, że nie robi się sekcji zwłok ludziom w kawałkach. Przyczyna śmierci jest oczywista. I nie ważne czy ktoś chorował na raka, czy miał wrzody żołądka. Ale Pis uparcie brnął w ślepy zaułek. Śmieszny Macierewicz ze swoimi żądaniami. Czy do sejmu dostają się jedynie głupki? No, z nielicznymi wyjątkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprawnie napisane.
    To ja napiszę niepoprawnie:
    Tą głupotą jest objęta połowa głosującego narodu polskiego!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Tyż"! Z tym, że na tę połowę nikt nie ma wpływu, takie życie. Ale na wybór członków sejmu, mamy. I już sam dobór kandydatów na, powinien być jakoś kontrolowany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu zresetowac mózgi,
    - bez użycia rózgi?

    OdpowiedzUsuń