piątek, 2 lipca 2010

Na wybory!

Nie wybiorę Jarosława.
Bo on wstrętem mnie napawa.
Nie wybiorę oszołoma.
Bo u niego w butach słoma.

Nie wybiorę ja kłamczucha.
Bo przez niego zawierucha.
Nie wybiorę ja krętacza,
Co wciąż z prostej drogi zbacza.

5 lat życia - czasu kawał.
Nie chcę, by mnie dopadł zawał.
Nie postawię na krętacza,
Co "Mazurka" mi wypacza.

Nie wybiorę Lecha brata.
Bo jak chorągiewka lata.
Nie wybiorę Kaczyńskiego.
Bo pożytku zeń żadnego!

Na prezesa nie postawię.
Takich ludzi ja nie trawię.
Dawno się przebrała miarka!
Więc wykopmy wspólnie Jarka!

3 komentarze:

  1. Może wpadniesz na forum?

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci jeszcze, rozmawiałam z siostrą. Ona wtedy studiowała, ja pracowałam. Dla mnie , właśnie tamte czasy, czasy Gierka, były najgorsze. Nie rozumiem postawy Jarosława. Amnezja? W tak wczesnym wieku? Jak dla mnie, głupota raczej. Nie doświadczył niczego, palant jeden. A teraz się wymądrza.

    OdpowiedzUsuń