sobota, 5 czerwca 2010

Na wybory!

8 komentarzy:

  1. Stonka szkodzi na uprawy -
    czas zakończyć jej zabawy!
    Dobrze podpowiadasz mały -
    Bronek skończy te przewały!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tępić stonkę!
    Głos za Bronkiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy pamiętasz Stanisławie film ,,Niespotykanie spokojny człowiek"?Jakoś mocno utożsamiam się z postacią głównego bohatera:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że pamiętam.
    Należy do mojej klasyki.
    Janusz Kłosiński w kożuchu i autobus w stodole:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...i choinka,która z ładnej przeobraziła się w...,,piękną":DDD.
    Siebie określiłbym podobnie a jednak...porusza mnie do żywego zakłamanie pisich.Powiedziałbym ,że podobnie porusza mnie przemoc,pedofilia,znęcanie się nad zwierzętami-wiesz o co chodzi.Może za ostre porównania?Cóż,trudno ale nie mogę znieść tego gdy uświadamiam sobie jak cierpi na tym moja tolerancja gdy widzę co wyprawiają kaczyści.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, o co chodzi.
    Dla mnie nie ma zbyt ostrych.
    No wiesz, tolerancja tolerancją, ale zapominam o miłości do zwierząt, kiedy widzę przed sobą wściekłego psa, który waży 30 kilo.
    Też moja klasyka. Pawlak. Ten z filmu. "Za demokracją to ja może od czasu do czasu był. Ale przeciwko zaprzaństwu to zawsze":)))

    OdpowiedzUsuń
  7. -,,Wszystko,co po tamtej stronie płota to twój wróg!
    -Kot też?
    -Też!!!":)))))
    Co do 30 kilogramowego,wściekłego psa wiadomo - jak każdy.

    OdpowiedzUsuń