piątek, 25 czerwca 2010

Nie zagłosuję

Nie zagłosuję na Jarka.
W te jego zmiany nie wierzę.
Nie zagłosuję na Jarka.
To mówię jasno i szczerze!

Nie zagłosuję na Jarka.
Bo nowe tworzy podziały.
Nie zagłosuję na Jarka.
Bo duchem prezes jest mały!

Nie zagłosuję na Jarka.
Ja ZOMO dobrze pamiętam.
Nie zagłosuję na Jarka.
Pamięć górników jest święta!

Nie zagłosuję na Jarka.
Bo jego kłamstwa znam dobrze.
Nie zagłosuję na Jarka.
Bo prędzej uwierzę kobrze!

Nie zagłosuję na Jarka.
Bo fałsz z jego twarzy bije.
Nie zagłosuję na Jarka.
Nie zagłosuję! Jak żyję!

Nie zagłosuję na Jarka.
Mam dosyć prezesa wizji.
Nie zagłosuję na Jarka.
Bo dość mam już hipokryzji!

Nie zagłosuję na Jarka.
Głosu ja dziś nie zmarnuję.
Nie zagłosuję na Jarka.
Wiem, jaką przyszłość szykuje!

Nie zagłosuję na Jarka.
Niech Polska żyje! Rozkwita!
Nie zagłosuję na Jarka.
Niech Kraj Mój Bronka powita!

3 komentarze:

  1. Nie zagłosuję na Jarka,
    bo cenię prawdę i spokój.
    Nie zagłosuję na Jarka,
    bo zgody nam trzeba wokół.

    Nie zagłosuję na Jarka,
    bo chcę tu żyć i pracować.
    Nie zagłosuję na Jarka -
    na Bronka będę głosować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Palikota cytujecie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie jest cytowanie.
    Ale nie ukrywam, że wpadło mi to do głowy po przeczytaniu tekstu na blogu Palikota.
    Czy tamten tekst napisał Palikot, tego nie wiem.

    OdpowiedzUsuń