sobota, 6 listopada 2010

Z wozu!

Nic się nie bał i wyje ...
Obie uśmiechnięte panie,
Bo z nich każda miała chętkę,
By wyrażać własne zdanie.

Ale łzy ja nie uronię.
Obie mocno są pogięte.
Dobrze panie te pamiętam.
Żadne dziś z nich wielkie święte.

Tak jak lwice wciąż walczyły
O prezesa obie damy,
Chociaż prezes prochy łykał
I codziennie był naćpany.

Wrobić też nas nieźle chciały,
Więc laurki nam tworzyły,
Że jest prezes odmieniony,
Że jest prawy, że jest miły ...

Z wozu fora, krzyż na drogę,
Nawet łezką nie wspomogę!
To oszustki i szachrajki!
One nie są z mojej bajki!

8 komentarzy:

  1. Na banicję,
    na wygnanie.
    Prezes skazał,
    obie panie.

    A niedawno,
    jeszcze kochał.
    Aż tu nagle,
    - sru wynocha.

    I, Elżbieta,
    i ta Klużik.
    Dla prezesa
    znaczą guzik.

    I Elżbieta,
    i ta Kluzik.
    Mają teraz,
    przez to luzik.

    Obie teraz,
    knują w kupie.
    I prezesa mają
    w du....

    Jaki będzie cdn...
    to nam powie.
    TVN...


    /-/ Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inne zdanie.
    Brakowało mi na końcu oświadczenia Kluzikowej okrzyku:
    Niech żyje prezes Jarosław Kaczyński!
    Bo to przywództwo PiS-u ją usunęło, a nie prezes.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten co tam stoi,
    nadal na czele.
    Do powiedzenia,
    ma bardzo wiele.

    A,żeś Ty Staszku,
    innego zdania.
    Też je uważam,
    nisko się kłaniam.

    Pozdrawiam przy sobocie...

    /-/ Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też Wam się nisko kłaniam,
    brak mi słow na tego drania...

    OdpowiedzUsuń
  5. pyzdra pozdrawia wszystkich6 listopada 2010 20:10

    coraz gorzej, coraz gorzej,
    chyba nic juz nie pomoze,
    mam na mysli bloga
    nie politologa.
    Byly kiedys ze dwie panie,
    Lublin jakos, mocium panie
    Wspominam te czasy albowiem
    Kto juz pisal ten nie powie
    ja juz wiecej nie napisze
    czekam ............

    OdpowiedzUsuń
  6. No to sie doczekaly.
    Swej pisowskiej chwaly.
    Dwie pyrlice.
    Kraju szkodnice. W podzięce prezio przebił zwrotnicę.
    I z hukiem wyleciały dwie zalotnice.
    Gdzie się udadzą dwie sieroty.
    Kto przyjmie takie niecnoty?
    Ja sądzę,że to ukartowane.
    Na karb wyborów wyekspediowane.
    To takie hucpy medialne.
    Dla uwagi wyborców nadajne.
    By urosło pis w moc siłę.
    Jak przy zdechniętej kobyle.
    zola

    OdpowiedzUsuń
  7. Po wyborach -
    wrócą skruszone.
    Od grzechu
    przez prezia
    ułaskawioe.
    Tak do łaski
    powrócą
    córy marnotrawne.
    Te-co na dziś
    ponoć niestrawne!
    zola

    OdpowiedzUsuń