sobota, 6 listopada 2010

Słodkie idiotki

2 komentarze:

  1. Obie dewotki założą teraz kółko
    różańcowe wspólnej adoracji
    i będą klepać jak mantrę że,
    Jarosław jest cacy tylko reszta be.
    Otóż pociumciane Panie przyjmijcie se do wiadomości że wasz Jarosław juz dawno w pisuarze nie rządzi jest tylko zwykła kukłą
    a sznurami pociągają i teksty wypisują mu dwa gady - zioberko z antkiem policmajstrem.
    Ażeby ukryć sromotną klęskę w nadchodzących wyborach samorządowych oba półgłówki wykalkulowały se że trzeba usunąć dewotki to będzie na kogo zganić.
    Więc poczekamy jeszcze do końca listopada i zobaczymy jak się będą pisuary we własnym grajdołku napierniczać i rozliczać.

    Pozdrawiam Stanisława jest 6,30 a ciebie jesio tu nie ma co sie dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pozdrawiam.
    Jestem. Wstałem o 4,20.
    Ale w końcu jest niedziela:)
    Ziobro i Macierewicz?
    Może.
    A gdzie są Bielan i Lipiński?
    Półtora roku temu "broniłem" Zera na FSK, bo wszyscy tam wtedy pisali, że nie ma jaj, że ogon pod siebie, że prezes go beszta, a on nic.
    Byłem innego zdania.
    Powoli na moje wychodzi.

    OdpowiedzUsuń