piątek, 6 sierpnia 2010

Zimny Lech

Ponad wszystko zimny Lech!
Pij go często - będzie śmiech.
Będzie śmiech, zabawa będzie.
Zimny Lech niech płynie wszędzie!

W każdym domu zimny Lech.
Wtedy cię ominie pech.
Lech odtrutką na głupotę,
Na debilizm, na ciemnotę.

Niech Lech płynie poprzez kraj,
Czy to luty, czy to maj.
Twoje życie Lech osłodzi.
Pijcie Lecha - starzy, młodzi!

Lech umili twoje życie.
Pij go jawnie - a nie skrycie.
Pij na polu, pij na drodze,
Na balkonie i w gospodzie.

Lech to znana w świecie marka.
Pij za Elę, pij za Jarka.
Pij za Antka, pij za Nelly.
Żeby ich już diabli wzięli!

Na pohybel toast wznoś.
Pij go dziennie im na złość.
Niech ich pognie, niech ich skręci,
Skoro tacy są rąbnięci.

Zimny Lech jest taki miły.
Lech do walki da ci siły,
By z głupotą się rozprawić
I na maksa się zabawić!

5 komentarzy:

  1. Serwus Stanisławie.
    Piją Lecha Stanisławie
    wspominając go łaskawie
    zimny Lech im nie szkodzi
    więc go piją, starzy, młodzi
    Pozdrawiam Włodek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go tam łaskawie nie wspominam.
    Być może zbyt dużo pamiętam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaprzysiężenie prezydenta obejrzałem
    Nieobecność Jarka też odnotowałem
    Widziałem także jak pyskata K. Beata
    Coś gryzmoliła na poselskich blatach
    I wyszła pierwsza wyraźnie znudzona
    Lecz wewnętrznie bardzo wkurzona.
    Widać spieszyła się by wystąpić w tivi.
    Co mnie ostatecznie wcale nie dziwi
    Jej występy w tivi Sekuła zakończył
    I pęd do aktorskiej kariery wyłączył.
    A teraz pójdę sobie po Lecha - piwo
    I wypiję je zimne, już teraz, na żywo.:)

    Staszku zapraszam na zimnego Lecha:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moi drodzy moje zdanie to takie
    Od Lecha z beczki - w krzaki wycieczki,
    Od Lecha z puchy - w brzuchu rozruchy,
    Od Lecha z flachy - wstrętne zapachy,
    Od Lecha z krypty - złe wspominki,
    Więc pijmy wszyscy, zimnego Lecha niech PiS-owska poczwara ze złości zdycha.
    Pozdrawiam Stanisławie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:)
    Zaproszenia wszystkie przyjąłem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń