poniedziałek, 2 maja 2011

Dzień

Kilka słów o flagowaniu.
Kiedy Amerykanie budują most, jest tam amerykańska flaga.
Kiedy budują wieżowiec, jest tam amerykańska flaga.
Kiedy Amerykanin buduje sobie dom, jest tam amerykańska flaga.
Kiedy udaje się dopaść Bin Ladena, są amerykańskie flagi.
Z mojego okna w promieniu 100 metrów nie ma ani jednej polskiej flagi.
My się wstydzimy naszej flagi.
Ale kiedy skacze Małysz, to całe watahy podchmielonych Polaków łażą owinięte naszą flagą.
Nasza flaga to o wiele więcej niż PO, PiS, SLD, PSL, Komorowski, Tusk, Kaczyński, Napieralski, Pawlak ...
Jesteśmy debilami, którym już nic nie pomoże.

8 komentarzy:

  1. Dobre, po prostu dobre:) Miłego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polak to taki pajacyk,
    jak najdalej chce od pracy.
    Trzeci Maja święto wielkie,
    dziś jeszcze kupi butelkę.
    Jak opróżni ją za daszkiem,
    to wystawi potem flaszkę.
    Tego święta wielka waga,
    wisieć więc powinna flaga.
    Dla Polaka jest to fraszka,
    zamiast flagi będzie flaszka.
    Co nam taka Ameryka,
    swe 5 groszy będzie wtykać.
    My zasady swoje mamy,
    flaszkę wtedy obalamy.
    Toż weekendu do obłędu.

    Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasz kraj z założenia jest "antyflagowy". Czy jest miejsce, gdzieś na budynkach mieszkalnych prywatnych czy komunalnych , gdzie tę flagę można umieścić? NIE MA :((( A co ludzie mogą?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcieć, to móc.
    Jeśli ktoś nie chce, to nie ma.
    Za to od razu jest mnóstwo usprawiedliwień.

    OdpowiedzUsuń
  5. To mam napisać do zarządu spółdzielni o zamocowanie uchwytów na budynkach? jeszcze może mnie obciążą? A wiesz ile jest tych budynków? Żadna kieszeń tego nie wytrzyma, chyba, że jakiś wielokrotny milioner;(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma pan rację .W moim bloku na około 150 mieszkań były trzy flagi.Z tymi uchwytami to lekka przesada .Kiedyś przywiązywałam sztyl szmurkiem do barierki ,teraz mam kawałek rurki .Widziałam też przymocowane flagi do barierki, bez sztyla .Ostatnio słyszałam wypowiedź jednego piwosza"miasto mogłoby porozdawać flagi darmo ,tak podobno było w Łodzi"No bez przesady na taki "gest "powinno stać każdego obywatela .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się całkowicie.
    Dla chcącego - nic trudnego.
    Też pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń