wtorek, 8 listopada 2011

Taniec



Tańczą miernoty, tańcują żwawo,
Trochę na lewo, trochę na prawo,
Trochę do przodu, a trochę boczkiem,
Tańczą debile swym drobnym kroczkiem.

Naród PiS-owy w wielkiej rozpaczy,
Bo nie wie wcale, co taniec znaczy,
Nie wie już wcale, o co tu chodzi,
Więc płaczą starzy i płaczą młodzi.

I łzy się leją, ktoś wznosi modły,
Już nie wiadomo, kto tutaj podły,
Kto sprawiedliwy, a kto jest prawy.
Do takiej doszło w PiS-ie zabawy!

A ja pisałem, że znam tę bandę,
Co, gdzie nie wlezie, tam robi grandę!
Wszystkie są gnomy, palanty, ćwoki,
Szurnięte gupki i obiboki!

9 komentarzy:

  1. Maanam - *To Tylko Tango*

    http://www.youtube.com/watch?v=C9qnObP7rNE

    OdpowiedzUsuń
  2. :-))) Ale się ubawiłam ! Wierszyk i rysunek super ! Serdeczności ślę Stanisławie.:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No fajnie, że wykorzystałeś mój rysunek :) Ale gdybyś tak podał źródło... byłoby fajniej :) Pozdrawiam serdecznie
    BUCH

    OdpowiedzUsuń
  4. Autor jest wyraźnie podpisany na rysunku.
    Nic nie obcinałem.
    A rysunek wziąłem z blogu:
    http://pis24.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko - nie mam pretensji, ale mam taka opcję zakodowaną, że powinniśmy sobie pomagać :) zboku.pl wielkarzeczpospolita.net ;) No to tyle :)
    Pozdro i szerokiego banana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ale nie byłbym sobą, gdybym nie dodał, że wiersz jest super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje rysunki też.
    Zdążyłem kilka obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń