piątek, 14 stycznia 2011

Wieczorem

Raport MAK-u nic nie zmieni.
My od lat już pomyleni!

13 komentarzy:

  1. Widzisz nie prowadzi do niczego
    Myślę, że Stanisław i Ozonka nie mają do siebie żalu; prawdopodobnie zaistniała jakaś nadinterpretacja intencji po obu stronach. I nikt nikogo nie zamierzał urazić. Możecie przecież sobie wszystko na spokojnie wyjaśnić.:)

    Ja żalu do Ozonki nie mam. I nie o to chodzi:) To nie ja napisałem: " gdybyś podszedł mi pod rękę"... Przypominam kolejność "zdarzeń"/wpisów. Ewo, wspomniałaś wczoraj, o raporcie MAG, tak " powszechnie" krytykowanym w Polsce. Ja go nie krytykuję:) Przeczytałem list Jerzego do Gazety Wyborczej i opisałem swoje stanowisko w sprawie... Żadnych uogólnień , zarzucanych mi, nie zastosowałem. O czym przypomniałem Ozonce:( I to tyle.
    Ewo, pół żartem - pół serio: Czy pisanie o śledziach, kapuśniaku i co Ozon widzi na Twoich, pięknych, zdjęciach jest: bardziej " intelektualne" , od innych tematów - w tym politycznych? No... chyba nie:))) Wiesz dobrze, że moje zainteresowania dotyczą też : polityki. Twoje piękne i trafne wiersze - też od polityki nie uciekają:) Więc o co właściwie " biega"? Przecież wystarczy prześledzić kolejność wpisów i ... ja nie widzę problemu:)

    Staszku:)
    Swoje zdanie na temat raportu MAK i całej tej polityczno-medialnej sraczki (za przeproszeniem) wyraziłam w porannym wpisie. Na sprawach lotnictwa się nie znam, autorytetem w tej dziedzinie jest dla mnie nasz Kapitan Jurek.

    moj comment, kapitan Jurek jest autorytetem chyba od wczoraj

    widzisz stachu nie chca cie tam

    ednego z kłamstw.W dzisiejszej prasie B.Kempa pyta premiera jak wyjaśni dlaczego kontrol. w Smoleńsku

    wiesz dlaczego stawia kropke, poniewaz nie wie jak pisac kontrolerzy - fachura jak stachura

    generał nie krzykną do góry chłopaki - tu zno w uwazaza ze wyraz skonczyl

    dobrze, ze wie jak pisac JOREK

    pa

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zapodales, ze nie potrafisz sie modlic, wtedy Cie znielubili, a ja odwrotnie, poczulem kurwa sympatie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta podróż to pisia desperacja.
    I tu zawiera się czystej prawdy
    racja.
    zola

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak to właśnie jest.
    Jeden debil wstawia jakiś kretyński tekst, z którego nic nie rozumiem.
    Drugi debil pisze coś o modlitwie.
    Oba pasują do rymowanki.
    Nic nowego.
    Takie życie.
    Sami się rodzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. *). ??? . A ja do kwadratu tabula raza /przepraszam, ze fonetycznie/.Czy to mnie też obraża ? Wybacz że pieję z zachwytu nad Twym celnym słowem, nie panując nad swym rannym ich głodem. Życzę Dnia Miłego.w aurze - serdecznego.
    zola

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też życzę miłego i udanego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stanisławie, tak w dwóch słowach,
    ktoś powietrze zjonizował.
    (No i boli przez to głowa)
    Pogoń od się smutki precz,
    szanuj zdrowie - ważna rzecz.

    Życzę miłej soboty...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma żadnych smutków:)
    Miłej soboty.

    OdpowiedzUsuń
  9. armia zbawionych15 stycznia 2011 17:35

    co jest Stachu !? Gdzie dzisiejszy komentarz do wydarzen politycznych i innych !? Martwimy sie o Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. sam widzisz, wychowales sobie zmije - tacy polacy - a ja to wszystko wiedzialem, oj biedny ty biedny

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymaj sie Slaska, wiem ze Ty nie z niego (znaczy Rodzice) - moja to Ojczyzna, ida lepsze czasy, cos sie dzieje, na dzisiaj zapowiedziana byla demonstracja (tylko chodnikiem) od pl.Wolnosci do 3 skrzydel - sa ludzie, ktorzy jesli przyjada do Katowic spotykaja kolegow na kazdym kroku (klaniam sie) i dlatego to demo moze nas w dupe cmoknac, my raczej za RASiem jestesmy, ta kurwe z lublina zapomnij, tam tacy ludzie, bylem w tym rejonie dlugi czas, znalem np. syna milicji z Bilgoraja, wiem jak to funkcjonuje. Glowe daje, ze jesli bym go spotkal to przywita mnie z szacunkiem, pewnie znali tez Palikota jak handlowal paletami

    nie zalamuj sie, rozumien, ze chciales wiecej w Lublinie - inni ludzie, tak bywa

    moge Ci jeszcze jedna historie opowiedziec, jak spotkalem w Bydgoszczy naprawde wartosciowa dziewczyne (ja21, ona 17) - ale tylko jak bedziemy blizej

    OdpowiedzUsuń
  12. Dorwał się do klawiatury,
    i pierd... same bzdury.
    Napisz cosik sensownego,
    bo rżniesz głupa na całego.

    OdpowiedzUsuń