czwartek, 8 grudnia 2011

Marsz



Idą kibole, idą mohery,
Niosą różańce, niosą siekiery,
Idą przez miasta, idą przez sioła.
"Niech żyje Jarek" - ktoś w tłumie woła!

Idą watahy i idą tłumy,
To nic, że w drodze gubią rozumy,
Ale wciąż idą, pieśni śpiewają,
Serca i dusze jemu oddają!

Idą starzyki i bullterriery,
Walnięte inne idą cholery,
Ktoś tam dołącza do nich z doskoku,
Oddziały wodza idą w amoku!

"Wszystko dla Jarka, wszystko dla niego,
Ty też chodź z nami, nie bądź lebiegą!
Idziem po władzę, bo my som prawi!
Kochamy Jarka! On Polskę zbawi!"

A ja nie idę, posiedzieć wolę,
Bo oszołomów to ja pier...!

7 komentarzy:

  1. Stanislawie, że tak powiem,
    śmiech to tylko, samo zdrowie.
    Nie pojadę do Krynicy,
    dajesz - masaż - dwunastnicy.

    Powiem, że się tak uśmiałem,
    i ze śmiechu posikałem.
    Takich jaj nie dają przecież,
    w żadnym, świecie, kabarecie.

    Dobrze, że choć masz humorek,
    na te czasy, bardzo chore.
    Tylko w Twoim NOTATNIKU*,
    robię w spodnie, zawsze siku....:))

    Pozdrawiam tradycyjnie.Miłego dnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stanisławie ,jeśli pozwolisz, posiedzę z Tobą. Ja ich też ...:-))A

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam w szkole czasy chore,
    egzaminy ja chromolę:-)
    Zamiast ćwiczyć, na świetlicy,
    siedzę, prawie jak w piwnicy.
    Można dostać kręćka przecież,
    twarde krzesło w tyłek gniecie.
    Siedzę tutaj już od wtorku-
    skutek- niedobór humorku.
    Pozdrawiam Staszka, Andrzeja,
    w Waszych wierszach jest nadzieja.
    Kiedy Wasze rymy czytam,
    to wesołe chwile chwytam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Staszku!
    Faktycznie, nie chcą Twojego wpuścić, choć próbowałem. To może ja swój do Twojego dołożę.-

    Marsz, marsz, marsz!

    Mao Tse Tunga wzorem
    Zapraszam na Długi Marsz
    Trzynastego wieczorem.

    Mój wuj go poprowadzi
    pójdzie w marszu czubie
    A ja takiego wuja lubię.

    Będzie ks. T.Isakowicz Zaleski
    i senator Z. Romaszewski
    i poeta J. M. Rymkiewicz
    i działacz Karol Guzikiewicz

    I Anna co głupie stroi miny
    i profesor. co nie lubi kpiny
    i Gwiazda bardzo jasna
    co cały marsz rozjaśnia.

    A J.Pospieszalski tak czuję
    Długi Marsz dla TV sfilmuje
    i da świadectwo potomnym
    o PiSe naszym ogromnym.

    :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć:)
    Za bardzo za skórę zalazłem tvn24, żeby mi na FSK coś puścili.
    Też pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń