niedziela, 6 maja 2012

EURO


Oj, di-ridi, EURO idzie
Już niedługo do nos przydzie,
Będą gole, będą karne,
Nasze szanse raczej marne!
Hej!

Będą trąbki, będą flagi,
Będzie piwko, będą dragi,
Zjawią się też i dziewuszki,
Co po szyję mają nóżki!
Hej!

Będą boje, będą męki,
Znowu nam opadną szczęki,
Oj, di-ridi, u-ha, hu-ha,
Już nadciąga zawierucha!
Hej!

Oj, di-ridi, dana, dana,
Będą mecze już od rana,
Będą bramki, będą słupki,
Znów się cieszyć będą gupki!
Hej!

Będą flagi, będą czapki
I w gazetach jakieś zdrapki,
Flagi w polu i w oborze,
Flagi we wsi i we dworze!
Hej!

Będą bramki, będą gole,
Lecz to EURO ja ...,
Wolę z Kachną se figlować
I sił na nią nie żałować!
Hej!

6 komentarzy:

  1. Ja zem pesymista
    i nie wierzę w cuda.
    Spakuje walizki,
    pirsy Franek Smuda.

    Piosenka jest pikna,
    w ucho szybko wpada.
    Większych ja sensacji,
    z góry nie zakładam.

    Chocios piosenecka,
    wpada sybko w ucho.
    Dostaniemy w zadek,
    nie ujdzie na sucho.

    Polacy jak zwykle,
    miezo za wysoko.
    Mówiąc jednym słowem,
    ni w d... ni w oko.

    Miłej niedzieli.d[-_-]b

    PM - 17:16:00

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie, świetne wiersze.Byłam z dzieciakiami w niedzielę na meczu,przegraliśmy 4:5,ale oni mieli przewagę liczebną,bo było 25 zawodników a ja miałam 12.Grali po 9 osób. Moi byli młodsi o dwa lata. Kibicowałam jak za dawnych lat,na stadionie w Baranowie.Leciały komendy typu;"Goń,strzelaj,trąbki itp." Poczęstowali nas kiełbaskimi z grilla i w ogóle było bardzo miło.Pozdrawiam Was cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stasiu,wszystkiego najlepszego z okazji imienin,zdrówka,pomyślności i spełnienia najskrytszych marzeń. Nie wiem, czy obchodzisz dzisiaj,ale mam dla Ciebie misia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mam w listopadzie.
      Ale wagi do tego specjalnie nie przywiązuję.
      Dziękuję bardzo:)

      Usuń