niedziela, 10 lutego 2013

Watykan

Watykan rządzi, Watykan knuje,
Watykan akcje nowe szykuje,
"Czarni" panują, głupoty plotą,
Do mózgów włażą polskim idiotom.

W gumiokach włażą, pieśni śpiewają,
Datki "co łaska" chętnie zbierają,
Panują w mieście, w siole i w gminie,
Tu władza "czarnych" nigdy nie minie.

Granic dla siebie żadnych nie mają,
Wszystkich dokoła umoralniają,
Przed nimi klęczy poseł, senator,
Prezydent, premier i reformator.

Klęczy dyrektor, majster, kierownik,
Znana sportsmenka, młody bojownik,
Klęczy modelka, klęczy pątniczka,
Stara dewotka i młoda piczka.

Naród przed nimi padł na kolana
I hymny pieje dla nich olbrzymie,
A oni rządzą, sądzą i knują!
Miał rację Juliusz - że zguba w Rzymie!

12 komentarzy:

  1. Witaj, Staszku, dziękuję za wiersz i życzę przyjemnego, niedzielnego wypoczynku:-)

    http://www.youtube.com/watch?v=vwB7x3L5Z0Y
    Bogdan Łazuka - Trzy miłości

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobranoc:-)
    http://www.youtube.com/watch?v=3uKJecZ_4Gg
    Seweryn Krajewski -**Nasz codzienny psalm**
    Rymowaczek:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przychodzi baca do siedziby PISu i mówi :

    - Panowie jo sie chciol do wos zapisac i to juz zaroz .

    Na to obecni w siedzibie czlonkowie odpowiadaja :

    - Ale panie baco to tak nie mozna od razu .

    - Jak to ni mozna . Jo musza byc w PIS-ie i to zaroz - mówi baca .

    - Ale to niemozliwe baco . Musimy was sprawdzic, przewodniczacy musi zaakceptowac - mówia czlonkowie .

    - Jo ni moga czekac . Jo musze tu i teraz sie zapisac - upiera sie baca .

    - Baco przysliscie sami a tu chociaz rekomendacje by byly jakies potrzebne - odpowiadaja czlonkowie .

    - Jo sie stad nie rusza jak wy mie tu i teraz nie zapiszecie do swojij partii - mówi baca .

    W koncu czlonkowie siedziby skapitulowali ; bace do PISu zapisali i legitymacje dali .

    Zapytali jednak bace :

    - No dobra baco , jestescie juz naszym czlonkiem ale powiedzcie co wam tak strasznie na tym zalezalo .

    Na to baca :

    - Juz godom panowie ; Wracom wczoraj pózno wieczór do chalupy . Otwierom pierwsza izba a tam moja córa w lozku,

    z jakims gachem sie kocho, otwierom drugo izba a tam drugo córa to samo . Otwierom sypialka a tam moja zona

    tyz z jakims gachem urzeduje . Tom sie tak lokropnie znerwowol i zech se pomyslol ; czekejcie wy kuooorrrwy, teraz to

    jo wom wstydu narobie !!!

    OdpowiedzUsuń


  4. Jestem sobie UB-ek WIESIO,
    co na forum jadem plwam.
    Nienawidzę Kaczyńskiego,
    PiS-u oraz telewizji TRWAM.

    W dobrych czasach PRL-u
    to ja byłem ważny gość.
    Donosiłem na sąsiadów ,
    dla UB-cji byłem KTOŚ.

    Solidarność się zwalczało.
    Niepokornych katowało.
    Byłem zdolny jak wieść niesie ,
    ukatrupić księdza w lesie.

    Co do dzisiaj - przyznać muszę,
    partię kocham te komusze.
    Więc Platforma z PSL-em,
    są miłości mojej celem.

    Chcę Biedronia, Palikota,
    bliska mi jest każda ciota.
    Każde bydle , szumowina ,
    jest dla WIESIA jak rodzina.

    Każdy złodziej ,aferzysta
    - powiem wam to dzisiaj wprost-
    jest przez WIESIA uwielbiany,
    może liczyć na mój głos!

    Jaki jestem się pytacie???
    Wszystkie cechy mam po tacie.
    A przywiodła go tu ONA :
    Niezwyciężona Armia Czerwona.

    PiS-u szczerze nienawidzę,
    a Kaczyńskim wręcz się brzydzę.
    Za to, że ich głównym celem,
    walka z ku...wą i złodziejem.

    Nienawidzę też Rydzola ,
    co przełamał monopola ,
    TVN-u i Polsata -
    mej UB-cji dobre lata.

    Siedzę więc na forum sam ,
    nicków z pół tysiąca mam .
    Jad wylewam strumieniami ,
    na Kaczora z PiSiorami.

    Lecz coś dzieje się nie tak ...
    Nie docieram już do ludzi.
    Czyżby to był jakiś znak,
    że Polska się jednak budzi???

    znaleziono w necie 12-02-2013

    OdpowiedzUsuń
  5. Witacie, bawcie się miło, ja się pakuję i jadę w góry do "Bacy":-)Widzę,że humor Ci dopisuje, co mnie niezmiernie cieszy, wpadnę wieczorem w Walentynki, zamawiam wiersze na tę okazję:-)Dobranoc:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam Was serdecznie z Rymanowa Zdroju, dobranoc:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawaliła dzisiaj Danka
    gdzie jest wierszyk dla baranka
    zamiast rymów dla barana
    bacę ściska teraz Dana...
    hej!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Baca" ściskany był wczoraj,
    dzisiaj przyszła na Was pora.
    Dla Was jest ta Walentynka-
    poproszę o lampkę winka:-)
    hej!

    http://www.youtube.com/watch?v=NkIz-U4SM10

    **Walentynki**2013

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry, Stasiu i Goście. Posłuchajcie tego utworu, przyjemna, spokojna muzyka. Pozdrawiam Was cieplutko życząc udanego weekendu:-)

    http://www.youtube.com/watch?v=6hxrf-Ujrv8

    Jaromír Nohavica - Minulost

    OdpowiedzUsuń
  10. To dobrze, że wszystko jest w porządku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, Stasiu, miłego wieczoru:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla Gospodarza i Gości
    na dobranoc serdeczności:-)

    http://www.youtube.com/watch?v=MKdE2BlJFbc

    James Last Beautiful Melody "Süsser die Glocken nie klingen" .wmv

    OdpowiedzUsuń